måndag 23 december 2013

JUL HÄLSNING!!

VOUGES UPSADAISY - "Sarah"
(Ch. Homerbrent Pennyroyal - Ch. Vouges Jennifer)
 
Fick en sån fin bild från Sarah's nya husse och matte, Douglas och Anna. Detta gjorde att jag började tänka på alla "mina" hundar som finns där ute. Kanske då inte bara i Sverige utan även i andra länder.

Så med denna fina bild med Sarah framför en fin julgran och en massa julklappar vill jag önska alla mina valpköpare och "mina" små vovvar - EN RIKGTIG GOD JUL!! Kanske blir det en och annan prinskorv eller köttbulle i dessa dagar. Om inte kanske ett smaskigt ben eller någon ny fin leksak!! 

För man blir faktiskt lite rörd över att veta att många hundar förgyller människors liv och vardag. Extra rörd blir i alla fall jag över att tänka på att det kanske finns människor som är helt ensamma över jul. De som kanske inte har någon familj eller nära vänner att fira denna högtid med. Jag kan bara hoppas att de i alla fall kanske har en liten hund att krama och pussa på!! 

- God Jul!! 

Inga kommentarer: