torsdag 16 januari 2014

GÄSTBLOGGA?

Har funderat lite på idéen om att låta andra gästblogga i min blogg. Känns lite kul att göra detta och dela med sig av en plats som faktiskt läses av många. Finns massor med människor där ute som har massor på hjärtat, det kan vara allt mellan himmel och jord, så länge det håller sig inom vissa etiska och moraliska gränser såklart.

Att se lite gästbloggar är lite bra, för då blir inte bloggen så himla mycket me, myself and I. Jag kan förstå om man tröttnar på att se både mig och mina hundar. För till och med jag tröttnar på mig själv ibland. - Hahaha.. Så jag ser faktiskt fram emot att läsa något annat i min egna blogg. ;-)

Så kom igen, vill du gästblogga skicka mig ett mail till peter@vouges.se. Det kan handla om dig, ditt liv, dina hundar, ditt företag, dina tips och idéer, något du kan och är duktig på, något du vill berätta, du kanske har en egen blogg som du vill skriva om, - ja, det kan vara vad som helst egentligen.


Så - Be my Guest!!!

Inga kommentarer: