tisdag 21 januari 2014

UNDER-BART

Fick en liten "surprise" idag också, för idag kom Per hem med lite underkläder till mig. Så nu slipper jag gå bar under... - Hahahaha... Under-Bart!!!

Något märke som heter Wipstitch, aldrig hört förut men skall bli nice att testa. De ligger redan i tvättmaskinen då det måste tvättas först för man vet aldrig vad det är impregnerade i för medel. Och det vill man ju inte ha närmst kroppen. De fyra små fina kartongerna innehöll, 2 vita t-shirts, 2 vita tank tops, 2 svarta kalsonger och 2 par svarta strumpor. - Toppen, eller hur? Alltid bra att fylla garderoben med lite bas grejer. 


Sedan fick jag ju en ny dataväska igår, fast den var i brunt skinn. Idag fick jag även en i svart, jag hade ju ingen sådan i svart. Så nu kan kan matcha lite som jag vill. - Hahahahaha..... Allt detta kan man hitta i butiken Accessoarkompaniet på Freeport i Kungsbacka.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Du verkar ha det förbaskat bra som "hemmafru" ;-) Har du en "vanlig" hemsida till "bara" kenneln också?

Hälsn. Sandra

Vouges sa...

- Eller hur Sandra!! :D

Här kan man hitta min hemsida på hundarna, tyvärr är den inte uppdaterad på ett tag. ;)

http://www.vouges.se/VougesCavaliers.htm