måndag 3 mars 2014

UNDERBAR DAG!!

Två små dårar...
VOUGES KAMERAN & VOUGES KALISHA
(Ch. Rosscrea Free Loader - Vouges Wedding Song)

- Ok, måndagar kanske inte alltid är underbara men min måndag har varit det. Härligt väder har det också varit och man riktigt känner att våren är påväg. Har inte gjort så mycket idag mer är och lekt och gosat med valparna. Herregud, de är helt galna och inte rädda för något. De flyger och far i trappor och allt. Precis som om de har gjort allt tidigare.

Ute har vi också varit och lekt och jag vet inte, de tröttnade aldrig på att vara ute så tillslut fick jag faktiskt ta dem under armen och gå in. Då somnade de bums!!

Nu har alla varit ute och rusat av sig, de har fått mat mm. Så nu är det knäpptyst på Mariedahls gård. - Så himla skönt. Men om några timmar är det säkert full rulle igen....

Har idag också skjutit upp en massa måsten som jag kanske skulle fått gjort idag. Men jag gör det imorgon istället, finns ju en tisdag också. Skall då också försöka hinna med att bada lite Cavalierer då Japparna blev badade i helgen. Och jag lovar det syns, fasen vad de fäller efter att man badat dem. Så ok, dammsugaren har varit framme idag också, ett måste i alla fall.....

Inga kommentarer: