söndag 22 juni 2014

KA-CHING !!

- OJ, herregud....det blev försäljningsrekord igår på Freeport, och Per är helt överlyckligt. Han nästan dansar omkring här hemma på tånaglarna av lycka!! Helt fantastiskt men han har ju också ett fantastiskt team runt sig av lika hungriga och positiva tjejer och killar som bara vill att Freeport skall bli en succé...

Per är nu på ett sådant glatt humör att jag skulle nästan kunna fråga honom vad som helst. Han skulle bara säga JA!! Vet inte om det kanske beror på att han inte hör vad jag säger utan att hans tankar är någon helt annanstans. Eller om han rent av skiter i vad jag säger, och säger bara JA till allt!!

- Hum, jag kan bara inte komma på något bra att fråga, det gäller ju fasen att passa på - Eller hur?
- Hahahaha..

Som sagt det var en bra dag för Freeport igår. Folk shoppade loss som aldrig förr och midsommardagen 2014 blev historisk. Själv hann jag faktiskt inte shoppa så mycket, eller jag orkade inte riktigt då det var lite mycket folk och köer överallt för att jag skulle få fram den riktigt genuina shopping glädjen.

Men det blev i alla fall två par solbrillor, ett par Diesel och ett par Tod's. Har säkert redan 5 par Diesel men inte just dessa. Tyckte de var lite coola då de hade som ett slags myggnät på sidan. För vem vill ha en skalbagge i ögat liksom... - Hahahaha...





Inga kommentarer: