onsdag 23 juli 2014

ALTANEN


Per la ju upp några bilder på den nya altanen på sin FB. Så jag kopierade dem och visar dem här också. Nu är det ju en del kvar men det känns som lull lull. Detta med att ha ett räcke eller inte. Om i så var hur skall det se ut. Helst hade jag nog kanske varit utan för det känns rätt ok så här. Men jag vill ju heller inte ha hundar överallt. Sedan har vi ju inte så himla långt till järnvägen och där uppe vill jag absolut inte ha dem. Så räcke på altanen eller plank runt tomten på framsidan? Eller kanske båda... :D

Sedan måste vi ju också ha lite nya eller i alla fall fler utemöbler och sånt. Perfekt att shoppa loss på sånt nu då det är REA överallt. Skall bara komma på vad jag vill ha, och hur jag vill ha det. Sedan lite blommor och sånt annat krafs givetvis.

Den nya altanen på vårt gästhus börjar redan nu ta form. Vill inte upp gå och störa snickarna med att fota just nu. Risken finns ju att de börjar "Posa" och göra sig till framför kameran. Och några själv älskade egocentriska narcissister vill jag ju verkligen inte ha i min blogg!!! - Hahahahaha




1 kommentar:

Anonym sa...

Gud va snyggt!! Men har ni inte tomten inhägnad utan bara rastgårdar - eller missförstår jag något?
Det skulle vara jättekul att få se mer av hundhuset, inuti och så. Varvar hundarna med att bo där och inuti ert hus eller hur används det?