onsdag 2 juli 2014

BURN BABY...BURN...


- Där gick den gamla altanen upp i rök!!! 

Jag vet inte men det är nog något fel på mig för jag gillar verkligen att elda upp saker. Men nu när jag tittar på tunnan vi eldar i så märker jag att den har nog sett sina bästa dagar... - Hahahaha... Jag vet inte hur många sådana tunnor jag förbrukat i mitt liv, men det är några stycken.

Men det är toppen att ha en sådan tunna när man bor på landet och har hundar. För när man har valpar så blir det mycket tidningar som skall ta vägen någonstans. Många får nog kanske köra till tippen eller nått. Jag eldar, jag eldar allt jag kommer åt och som brinner.

Vet inte med det är lite ro givande på något sätt att se när det brinner och höra hur det sprakar. Man går där och lägger på lite nytt innan det slocknar. Är som en sport att komma ihåg att kolla till tunnan så att elden inte dör. Stört jag vet, men Peter Pyroman funkar också som efternamn.....  :D



Inga kommentarer: