lördag 27 september 2014

SHOP TIL U DROP!


Idag skulle vi bara åka ner till Freeport i Kungsbacka en snabbis för att kolla lite då det är inredningsdagar med massor av fantastiska erbjudanden i de butikerna. Det fanns även tält uppsatta där man får se hur man kan duka och hur olika hushållsmaskiner fungerar och då också provsmaka råsaft och plättar mm... Det var typ detta Per ville kolla hur det fungerade och så att Freeport stod kvar såklart. Han kan ju inte leva utan Freeport trots att det är lördag. :D

Vi gick in i en nyöppnad butik och min shopping nerv kom igång direkt. Den gör inte alltid det och då hittar man  ju absolut inget. Men det är nog såhär det skall vara, man åker och tittar utan att ha något man skall leta efter. För har man inget speciellt i kikaren att titta efter så hittar man istället massor. Det var massor jag åkte ifrån då mest skor, som ett par från Hugo Boss, ett par från Clarks och ett par Replay. Men jag samsade mig då jag har skor i överflöd redan. Men kanske, kanske finns de kvar nästa gång!! - Hahaha

Så idag blev det....

... Bed Head styling produkter från Bellbox..

..Pers nya jacka från Tenson...

...my new jacket från Hackett..

..bra ha linnen från Mouli...

..Diesel skjorta och fler Tiger Of Sweden kallingar...

..jag shoppar valpar och Per ett par Hush Puppies.

1 kommentar:

Unknown sa...

freeport here we come....LOL