torsdag 27 november 2014

DET BLEV VÄLDIGT GALET..

Idag eller kanske mera igår så skulle jag till Klinik 34 för att kolla upp de fläckar jag fått under mina ögon. Jag fick en tid till förra veckan men sedan blev den ändrad till denna veckan istället, vilket var helt ok. Problemet var bara att jag fick den via telefon och skrev då lite kladdigt på en lapp eller på en gammal räkning - "Tors. 26 november 13:30"

När jag nu såg denna lapp på morgonen och var väldigt inställd på att åka idag så var ju den 26:e IGÅR!! Asså herregud, min förvirring var och blev total då jag hela tiden bara varit så inställd på Torsdag. Har inte haft en tanke på att kolla upp att den 26:e är en onsdag.

Så himla pinsamt och så himla slarvigt av mig att inte vara mer noggrann med tiden jag fått. Nu har jag illa fall fått ringa och boka om en ny tid och också lite skamset be om ursäkt. Så nu skall jag istället dit onsdagen den 7 januari, alltså inte förrän nästa år. Dr. Fredrik Berne är en poppis kille i Göteborg, så han är fullbokad. Fasen också, jag som hade sett fram emot att få piffa till mig lite innan jul.... Men jag får helt enkelt skylla mig själv.

Inga kommentarer: