fredag 21 november 2014

FREDAG....


- Hum... min fredag blev inte alls som jag tänkt, trott och planerat. Nä, den blev på ett helt annat sätt, så det blir inte riktigt det fredagsmys som jag hade tänkt utan det blev precis en likadan fredag som det blev för två veckor sedan. Så idag är det ännu en fredag som blir lite huller om buller här hemma. Men det blir bra, jag myser i alla fall trots att det inte blev som jag tänkt från början. Bara att tända lite ljus och ta dagen för vad den blev och ger...

Denna fredag blev också sååå himla mycket mer spännande än vad som också var tänkt. För det blev lite väl spännande, nästan lite drama tidigare idag. Men allt löste sig till det bästa och jag kan nu vara lugn och fortsätta ha en underbar helg. - Asså herregud, vad man ställer till med ibland... - Hahaha..


Hoppas alla ni därute också får njuta av helgen och allt som hör till..... för nu skall jag mysa vidare..

2 kommentarer:

Barbro sa...

Va - fler fredagsvalpar eller..... ?

Vouges sa...

;)