lördag 29 november 2014

GLÖMDE


- Hum, givetvis glömde jag ta före och efter bilder när jag var iväg idag. Men här är i alla fall en efter bild nu när jag kommit hem. Det blev kort, väldigt kort och kortare än jag brukar ha. Men det blev bra och jag är super nöjd. Man får ju liksom inte välja frilla när man är med på sådana här saker, finns mallar att gå efter och det var jag ju beredd på. 

Madelene är otroligt duktig och väldigt säker på handen. Jag smyg tittade lite i spegeln på de andra tjejerna som gjorde provet och det såg ut som om några av dem verkligen fick kämpa med saxen på sina killar de klippte. Madde var dessutom snabb, snabbast av alla så jag fick sedan först av alla gå in till två damer som klämde och kände lite på mig för att bedöma resultatet. Visst hade de "Pokerface" men av det lilla jag kunde läsa av så tror jag de var nöjda av vad Madde fått till. Så det gick nog bra för min lilla gumma idag!!

På tal om att bedöma, så har jag faktiskt inte riktigt tid med att sitta här och blogga om frisyrer. Nä, nu skall jag dyka ner i lite olika rasstandarder för i morgon. Jag skall döma grupp-9 och har fått många hundar, 81 stycken. Det blev egentligen fler så tyvärr fick tre raser flyttas till en andra ringar. Men jag har nog att göra så det räcker i morgon i alla fall, då jag tydligen också skall döma BIS. Vet nog egentligen inte vad jag gett mig in på men det skall bli väldigt spännande. Kan bara inte komma på vad jag skall ha på mig. Är ju inte riktigt säsong för bikini...   :)

Inga kommentarer: