tisdag 23 december 2014

SKOR - SKOR - SKOR....

Som vanligt när jag är ute och shoppar så kan jag inte riktigt slita mig från att i alla fall "titta" på skor. Men detta vet säkert ni som följt bloggen redan att jag har lite svårt att låta bli att shoppa skor i alla dess former. Idag när vi var ute och shoppade så bet jag faktiskt ihop och gick rakt förbi Scorett. Men lite längre bort kom New Balance butiken och då kunde jag inte hålla mig längre. Så där slank vi in och sedan ut igen med FEM nya par sport dojjor. Men jag är ändå lite stolt att Per var lite värre än mig idag....  

Annars så har vi mest shoppat julkappar idag. Men det blir bara svårare och svårare att komma på bra saker att köpa. Ingen önskar sig nått heller och alla har allt, så som sagt - inte enkelt. Men nu är vi klara i alla fall och jag hoppas det blir bra. Hade skor varit en bra julklapp så hade jag varit proffs. Men skor är ju väldigt svårt att ge bort. Det är storlekar och passform och sedan också mycket tycke och smak. Så det går ju bara inte....

Pers

Mina

Pers

Här kunde vi inte komma överens, så vi köpte LIKA!!! - Hahahaha
Det är ju väldigt synd att vi inte har samma storlek. 

Inga kommentarer: