fredag 16 januari 2015

FREDAGS KVÄLL!!

Håller just nu på att fixa med två små valpar som skall ut och flyga i morgon. Man vill ju att se skall se hela och rena ut...  Känns lite konstigt faktiskt, känns nästan som om jag aldrig har haft eller sålt valpar förut. För känslan jag har är - Mina valpar är MINA valpar!!! Och helgen kommer inte bli bättre för på söndag åker några till..... - Buhuuuu....

Men jag får lugna mig med att det blir bra, men visst kommer det bli tomt. Lika tomt som alltid när man lämnar valpar. Man har ju haft dem sedan sekund ett och sedan pysslat och fixat och donat med dem. Allt från att de skall ha det varmt och mysigt till att de skall typ avmaskas. Men jag är glad åt att de kommer få det bra och att jag har chansen att följa dem och få lite information om hur det går för dem i framtiden. Givetvis håller jag tummarna att det kommer gå bra. - Nä, inte bara bra utan BÄST!!

Så som uppfödare en fredag sitter man med köpeavtal och badar valpar, man är inte ute på party precis!! :))

Inga kommentarer: