fredag 16 januari 2015

NAKET!!


Vi var väldigt sena med att få fram julen, och är lika sena med att få bort den. Men vad är det man säger... - Bättre sent än aldrig. För nu vill jag verkligen få lite fart på tiden så att vi kan gå mot ljusare och varmare tider. Längtar verkligen...

Har inte bloggat på ett tag då jag de sista dagarna inte riktigt fått tiden att räcka till. Jag vet inte varför men ibland går allt i en rasande fart och man har alltid något att göra och hugga tag i. Jag menar, hundar och valpar tar väldigt mycket tid och kräver 100% uppmärksamhet. De skall skötas, matas, badas och ja allt det där ni vet. Sedan att valparna nu är leveransklara gör ju också att man skall prata med valpköpare och allt runt om det. Efter helger och sånt som har varit så har man kanske inte riktigt lagt 100% men nu känns det som jag börjar komma ikapp mig själv lite.

Så ja, mycket har det varit och granen har lyst så fint och har inte kanske varit prio ett att få bort. Men nu ligger den så fint i delar och skall bara packas ihop och bort. Skönt med plastgran, bara att fälla ihop. Sedan är julen borta, vilket är riktigt jäkla skönt!! Men när allt sånt försvinner så blir det väldigt naket hemma på något vis.


Nä nu brinner det i knutarna igen och jag måste nu fixa till mig för att dra till Klinik 34 och bli omplåstrad igen. Fredag idag och fullfart mot helgen!!!! :)

Inga kommentarer: