fredag 23 januari 2015

FREEEEDAG!!!

Jag 6 år

Fredag idag och jag skall snart fixa till mig lite innan vi åker hem till Johanna & Billy. Kanske skall jag inte ta i riktigt så mycket som på bilden ovan. - Hahaha... Fick precis dessa bilderna skickat till mig från min mamma vilket gör att en massa roliga minnen kommer upp. Jag vet inte men mamma tror jag har målat och klätt ut mig till det mesta när jag var mindre. Men jag var inte den som sa - NEJ!!

Men när just denna bilden togs så skulle vi ha maskerad på förskolan. Vi fixade och donade innan på morgonen och när jag väl skulle ge mig iväg till förskolan så fick jag - Paniiiik!! Fick då för mig att det kanske inte var maskerad just denna dagen. Jag ville inte gå för tänk om alla var vanliga och jag kom såhär.. - Hahaha... Mamma fick då springa i förväg och kolla så att jag inte skulle göra bort mig. Herregud vad roligt, jag döör...

Annars idag har jag badat lite hundar och kom också på att det kanske är dags att testa och ta de unga i utställningskoppel innan det är dags för utställningen i Sollentuna om bara tre veckor. Om vi säger såhär... om jag har tur så kommer de gå med mig runt i ringen. Kommer bli en upplevelse som heter duga. Kanske var det dumt att bara anmäla tre som debutanter. Ja, ja.. det får gå som det går. Någon gång skall ju vara den första, eller hur?

- Trevlig helg!! 

Inga kommentarer: