lördag 24 januari 2015

MORNING!!

Vaknade tidigt idag då hundarna i köket fick sig ett frispel och började gapa. - HUM... det var bara att slänga benen över sängkanten och gå upp och kolla vad som stod på. Kunde inte komma på varför de satte igång så tidigt. De brukar vara lika trötta som jag på morgonen. Kanske var det för att det är full snöstorm ute, ingen aning. Men när jag väl var uppe och vaken så var det ingen ide att gå och lägga sig igen.

Så jag passade istället på att fota valparna efter "Barbie", Vouges Wedding Song och "Rupert", Craigowl Coaster. De börjar blir lite gulliga nu, små hundar.... Än har de inte några namn så jag måste sätta mig och komma på något bra på bokstaven "P". Kanske blir det en Peter och en Per... eller kanske  inte...  - Hahaha...


TIK

HANE

Inga kommentarer: