lördag 23 maj 2015

BEST IN SHOW



Jag fick i slutet av dagen idag äran att inte bara döma döma "Barn med hund" utan även BIS för valpar mellan 6-9 månader och BIS för de vuxna. BIS valpar 4-6 månader och BIS för Juniorer & Veteraner dömdes av Lars Hammar.

Som BIS valde jag en väldigt stilig och pampig American Akita, tyvärr har jag inte något namn på denna då jag inte dömde den i rasen. Eller jo, det har jag ju. Den heter Viva Swartz Head Over Hill. Men när det gäller min BIS-Valp så har tyvärr inget namn, men en mycket vacker Shih-Tzu se nedan.



Nedan är lite blandade bilder från dagen. Stort tack till SST Västra för att jag fick chansen att komma och döma på er fina utställning. Fint anordnat och till och med den kalla vinden försvann och solen strålade på oss hela dagen lång....












Herregud.. stort fokus på hundutställningen idag, dags att ändra fokus till 
EUROVISON SONG CONTEST....  ;)

Inga kommentarer: