tisdag 30 juni 2015

BILD BUBBLOR


Jag har som så många andra fått många och jättefina bilder tagna av Carina Ankelv. Men det var så många att jag får nog göra ett "Bild Bomb" inlägg senare när jag tittat igenom alla. Jättekul att få bilder som man liksom inte väntat sig. Och speciellt kul då vi själv inte tog några bilder under söndagen, nu fick jag ju det i alla fall. - Tack Carina för att du är så duktig och flitig med din kamera, det uppskattas verkligen.... 

Men jag hittade en bild bland alla som jag tyckte var lite rolig att sätta bubblor på. Vad tror ni vi säger där vi står i hörnet? Den som kommer närmst eller kommer på bäst skall jag nog kunna komma på ett fint pris till... ;) Jonathan du får inte vara med och gissa för du vet vad som sades, sedan vann du också tillräckligt med priser i helgen. 

1 kommentar:

norma sa...

think we can make this what did they say in "Chatterbox"
...lol