onsdag 22 juli 2015

DO BLONDS HAVE MORE FUN?


- Woohoo... jag vågade! Eller nä, jag var och är faktiskt inte det minsta orolig att testa något nytt. Sedan litar jag fullt ut på min dotter Madelene som är toppen duktigt som frisör. Jag tänkte jag skulle hänga på trenden att bli lite askgrå. Åh NEJ, jag har ingen ålderskris, för jag har aldrig i hela mitt liv hört talas om att det finns något som heter 42-års kris. Har ni?  ;)

Har massor med mer bilder då vi alla här hemma nästan har fått våra frillor till fixade idag. Toppen att ha frisörer i familjen. Men att få mitt mörka hår i den färg jag var ute efter tog tid. Det var och blev många timmar med färg och blekning i håret innan det var klart. 

Även om jag har testat mycket i mitt liv så har jag nog aldrig varit såhär ljus i håret. Så nu skall det bli spännande och se om verkligen - blonds have more fun??


Inga kommentarer: