lördag 25 juli 2015

PLANERING PÅ HÖSTA NIVÅ

Nu är det bara en vecka kvar tills Per skall ha sitt "Gala Party" och fira sin 50-års dag och planeringen är just nu på högsta nivå. Det är många som jobbar med detta och om vi säger såhär - Det är mer att tänka på än vad man tror. Jag är så himla glad att det är så många duktiga som jobbar med detta och massor men planer är nu i full gång. Vi bockar av allt eftersom men har en hel del kvar. Detta kommer bli toppen och jag hoppas att alla skall få en rolig kväll att minnas.


När man börjar planera något sådant här så känns det som att man har all tid i världen. Men nu känns det nästan som om tiden inte riktigt räcker till. Dessutom skall jag döma Cavaliersällskapets inofficiella utställning på dagen innan festen så det gäller att ha läget under kontroll då man lite måste dela på sig, men det skall nog gå bra. Jag ser verkligen fram emot nästa lördag och jag hoppas att även vädret är med oss då och inte som idag, regn, regn och regn.....

Inga kommentarer: