söndag 2 augusti 2015

CONCHITA WURST

Asså herregud jag dööör när jag ser dessa bilder. Men så roligt vi har haft att planera och fixa inför att överraska Per med ett litet nummer med mig som Conchita Wurst på hans gala party. Jag vet inte om man egentligen kan bli mer nervös än så här. Jag minns inte ens vad jag gjorde på scenen men vi hade kul och vi bara körde på i Conchita style.



Johanna, Madelene och Izabell var mina bakgrundsdansare och vi övade på låten och numret till "Firestorm" först dagen innan, och då typ bara en timma. Sedan hann jag inte så mycket mer för jag dömde på utställningen på Tjolöholm hela dagen innan festen. Så direkt förberedd var jag ju inte. Men vad gör man inte för konsten och för de jag älskar.


Vi hade kul och jag hoppas att de som tvingades se oss på scenen också hade kul. Det var ju lite fix och trix innan att hitta en klänning, köpa en peruk och allt sånt. Men jag måste tacka Therese på Zetterberg Couture för all hjälp med den fina klänningen. Ni hittar alla hennes fina klänningar HÄR. Sedan måste jag också tacka Lena Svalling-Ekdal som fixade min make up. Med lösögonfransar och allt.... Utan er hade det ju kanske sett ännu mer galet ut. - Tack, tack...tack!!


Sist men inte minst mina underbara, stöttande och positiva dansare, Johanna, Madde och Izza. Utan er hade jag nog gjort ett störtdyk från scenen... - Hahahaha... oavsett, kul var det!!



Inga kommentarer: