söndag 2 augusti 2015

PUH....

Ligger liiite efter med att blogga det sista kan man säga men allt har verkligen gått i hundra det sista. Vart tar all tid vägen egentligen? Men guud sicka roliga dagar jag har haft. Eller egentligen sicken rolig juli jag har haft!! Hela den sista månaden har typ bestått av renovering, hundutställningar, gäster och fester och firande av födelsedagar, men det är väl så det kanske skall vara - Livet är och skall vara en fest!!



Igår firade vi Per med en dunder och brak fest, vill ni se så kan ni gå in på Instagram under #wallentin50. Jag har massor med både bilder och videos som jag måste ta mig tid att lägga ut. Just nu orkar jag inte riktigt vi ligger här ute och bara slöar på altanen och försöker samla lite kraft. Skönt att ha sådana dagar också och jag känner att denna söndag verkligen får bli en vilodag.

Jag måste bara få passa på att tacka alla som kom och firade Per igår, det var hur kul som helst och jag vet att Per är super happy och glad för denna fest som han innan vetat om men inte vad som skulle hända under kvällen. Och det blev ju en och annan överraskning för honom kan man ju säga.

Nu skall vi slappa vidare och jag får försöka blogga lite mer senare...


Inga kommentarer: