fredag 23 oktober 2015

FREEEEDAG!!!

Ibland känns det som om det bara finns fredagar, så snabbt tycker jag tiden nu mera. Fredag hela veckan lång liksom...

Jag och Per var precis iväg och handlade lite inför helgen. Var även en sväng förbi Freeport och jag kunde ju då givetvis inte låta bli att köpa ett par Ugg's till. Såg dem sist när jag var där och kände då att jag nästan var lite "gready" som funderade på tre par nya skor. Känns bättre att dela upp köpen och shoppa lite då och då och inte allt på en gång. Känns inte som om man shoppar så mycket då. - Hehehe Denna gång blev det mer en röd/brun känga, vilket kan vara bra att ha nu i höst/vinter eller hur? Man får passa på när det är erbjudanden...  :)




"Kiki" och hennes valpar mår bra och jag springer där stup i kvarten som en jäkla hök och kollar till dem. Blir nästan lite stressigt att springa där typ varje kvart och kolla. Jag vet inte varför jag gör det för att går ju än så länge bra. Men bättre att kolla till dem 4 gånger för mycket än ingen alls.

Denna helgen skall bli en skön hemma helg, skall inte göra något - Bara vara!! Hoppas ni alla får en skön fredag och en trevlig helg!! ;)

Inga kommentarer: