måndag 21 december 2015

DAGENS FRÅGA?

Jag tänkte att jag skulle vara riktigt jäkla duktig i år och "God Jula" så många jag bara ser lägger ut God Jul och/eller Julkort på Facebook. Men jag har redan tappat bort mig.... Som om inte jul är stressig nog....


Så mina dagens frågor är: - Hur många gånger skall man lägga ut sitt julkort, alternativt dela det? - Och i hur många olika forum skall man lägga upp sitt julkort? - Taggar man verkligen vänner och bekanta i sina julkort år 2015? (Det är ju nästan som att tvinga fram ett God Jul)

Jag blir alldeles förvirrad för jag har nu inte längre den koll jag trodde jag hade när jag ser samma julkort om och om igen och överallt. Självklart önskar alla varandra God Jul och att alla vill bli "God Julade", men vissa verkar vilja ha massor.... med GOD JUL!! Vem vill inte ha många "Likes" på det man lägger ut. - Hehehe.. .  ;) För om jag förstått rätt så analyseras dessa "Likes" och kommentarer. - Vem önskar vem och vem önskar inte. 

Jag får väl jobba på och gå igenom alla kommentarer för att se om jag "God Julat" eller inte, alternativt "God Jula" två eller tre gånger. För man vill ju inte vara den som inte önskar God Jul. Missar jag någon så önskar jag Er här och nu en riktigt skön och underbar jul!

2 kommentarer:

Anonym sa...

En God Jul & Ett Riktigt Gott Nytt År önskas ni också!
Och tack för att man får följa dig på bloggen!

Vouges sa...

En God Jul & ett Gott Nytt År till dig också!!
Tack för att du följer mig i bloggen!! ;)