måndag 4 april 2016

SWISH...

Helgerna går numera lika fort som det går att föra över pengar via swich... Jag vet inte riktigt vart det tar vägen men fort går det i alla fall och nu är det måndag igen och ny vecka med massor med nya möjligheter. Vi har haft besök i helgen igen och det är ju alltid kul att umgås och utbyta tankar och idéer. Kanske är det så att när man har trevligt så går tiden fort, ja.. det är nog faktiskt så.


Men även om helgerna går fort så hinner man alltid med lite shopping. Jag är nu helt redo inför sommarens utställningar oavsett väder. Gäller att vara laddat och förberedd för vi alla vet ju hur den svenska sommaren ibland kan vara. Utöver dessa halvhöga stövlar blev det sängkläder från Gant. Måste ju bli fint i vårt "nya" sovrum nu när det förhoppningsvis snart är klart. Per shoppade också ett par skor och jag lite annat utöver nya stövlar... 

Sitter nu ute på altanen och bloggar och det är riktigt skönt ute. Man får energi och känner sig pigg och vaken. Så nu skall jag bara fundera på vad jag skall ta tag i. En "Hemmafru" har många sysslor och val. Skall jag putsa fönster eller skall jag borsta hundar? - Ja det är frågan...    ;)

1 kommentar:

Mats sa...

Snygga skor!



www.faldt.one