tisdag 10 maj 2016

TACK!!


Lika varmt idag och jag går runt här och städar lite. Johanna åkte iväg med lilla Molly en stund vilket gjorde att jag satte spotify och då på högsta volym. Är ju inte ofta man är ensam hemma nuförtiden så det gäller att passa på att poppa lite. Löjligt nog så satte jag på Victoria Silvstedt. Öh, ja inte bokstavlig talat. Kanske för att jag la upp en gammal video med henne  i bloggen tidigare idag. 

När jag var som värst i mitt esse med dammsugaren i handen och "Hello Hey" på högsta volym ur högtalarna så känner jag mig iaktagen och vänder mig om. Där i dörröppningen står en "tant" från Interflora med blommor i handen. - Så himla pinsamt... undrar hur länge hon har stått där?? - Hahahah... 

- Ok, jag bjuder på det. Hon fick en show som heter duga och jag fick blommor, kan man göra en bättre deal?? 

Jag ställde bara blommorna åt sidan och fortsatte sedan städa. Johanna och Billy har fått och får massor med blommor den sista tiden för lilla Molly. Tänkte inte mer på det men sedan när jag skulle ställa upp dem på köksbänken så ser jag att det står MITT namn på blommorna. Blev lite förvånad...

Men när jag öppnar ser jag men massa fina rosor och ett paket choklad. Tyvärr inget kort, så jag vet inte vem de är ifrån. Men nått bra måste jag väl ha gjort för att förtjäna dessa. För inte kan väl blommtanten veta att jag skulle köra en show just idag?? 

- STORT TACK FÖR BLOMMORNA!!! :)




Inga kommentarer: