måndag 13 februari 2017

BAILEY

CH. CLOPSVILLE BAILEYS
(GBCH. Aranel Cosmic - Clopsville Rioja)

Måndag idag och en ny veckar startar för mängder av nya möjligheter. Det gäller att ta vara på det lilla för livet är skört och man vet aldrig vad som händer nästa vecka, eller kanske redan i morgon. Ibland får man påminna sig om att man bara lever en gång och den gången måste man ta vara på. Inte att glömma, vi måste också se till att ta vara på varandra!! 

Igår visste jag inte riktigt vad jag skulle göra, kände mig liksom rastlös. Men var är då bättre att fördriva tiden med än att bada lite hundar. Så igår fick gammelmannen "Bailey", Ch. Clopsville Baileys ett bad och jag passade då även på att fota honom där han satt på bordet fönad och klar. 

Måste säga att han er väldigt pigg och fräsch ut för att snart vara 9,5 år gammal. Kanske skulle han få ta en runda i ringen som veteran någon gång nu i sommar. Vi får se, jag tror ändå att han helst njuter av lugnet här hemma. Fast om det är någon av mina hundar som har myror i brallan så är det "Bailey". - Vi får se vad vi hittar på... 

5 kommentarer:

Köksblandare koppar sa...

Fin vovve!

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Unknown sa...

Så underbara hundar ni har. <3

Unknown sa...

Så underbara hundar ni har. <3

Unknown sa...

Så underbara hundar ni har. <3