måndag 2 juli 2012

BONDELID - CLAESGÖRAN - BRITTINGER

Bilderna nedan visar tidig söndags morgon hur vi precis har börjat fylla butiken med MASSOR av kläder. Jag lovar, det var mycket och vi kämpade på så gott vi kunde. Samtidigt hade Panos Emporio butiken öppnat så det var full ruch även där. Stackars Johanna fick springa som en galning från butik till butik i kaos!

Samtidigt som vi fyllde butiken med allt så fick vi samsas med både målare och snickare då lokalen inte riktigt var klar. De hade oxå kämpat som djur för att få allt klart i tid. Så jag måste säga att vi var ett gott team som från fredagen till måndag morgon hann fixa, fylla och öppna två hela butiker!! - NOT BAD!!

På kvällen så tog jag, Per, Anton & Johanna och skålade i lite bubbel, det tycker faktiskt jag vi var värda efter allt som har hänt denna helg. Jag glömde att fota hur resultatet blev när det var klart. Skall se om jag hittar några bilder på det. Annars om ni är nyfika så får ni ta er en tur till Freeport och se det live!!

Här försöker vi organisera något organiserat i röran

Killen som målade kollade om han kunde ta ner maskering tejp i taket!

Allt bara än så länge inslängt och hängt på nån hylla!!

Börjar få lite koll på vad det finns för kläder

Kollar så att priser finns och är rätt

Fanns mest kläder till tjejer, men shyssta Bondelid kallingar för oss killar fanns!

Inga kommentarer: