onsdag 15 augusti 2012

WHOOHOO!!


Idag kom alla kläder som jag hade beställt från Zara. Lite kul att få paket såhär på en onsdag! Men egentligen så skulle jag fått dem igår men han som skulle lämna paketet körde bara förbi. Sedan fick jag ett SMS om att de inte kunde leverera paketet då jag inte var hemma.
Visst var det konstigt då jag för det första var hemma och satt dessutom på altanen och såg honom köra förbi?? Skit samma idag kom de i alla fall.
Fick en lite smärre chock när jag öppnade paketet och tog upp kläderna. MEN Asså shiiit, såg ut som om jag hade beställt fel då storlekarna såg ut att passa en fjortis.  Jag vet vilken storlek jag har, då jag har shoppat från Zara förr. Men när väl kläderna hamnade på kroppen så passade de perfekt.
Har man kanske en lite skev bild av sig själv nuförtiden. För ca 10-12 år sedan vägde jag runt 47-50 kg. Har sedan dess gått upp en hel del, och kanske ser jag mig själv större än vad jag egentligen är. Hum – skit konstigt!
Kan också bli lite förvånad hur bra det funkar med att beställa från Zara. Allt kommer för det första väldigt snabbt, sedan levereras det fram till dörren i en fin kartong så att det ser ut som om man har shoppat från något lyxigare ställe med papper och allt. Dessutom skickas allt direkt från Spanien – Kan detta verkligen löna sig?


Inga kommentarer: