onsdag 15 augusti 2012

DAGENS SCHEMA!!


Idag har jag lite att ta tag i också, finns alltid massor att göra. Bara man vill och orkar!! Jag vet inte men jag känner mig så laddad, ända upp till mina numera vita tänder. Planerar och har planerat massor så förhoppningsvis så kommer det bli kul framöver!!
Kanske beror också min energi på all massage jag har fått den sista tiden. Dagen efter känns det kanske som om man har blivit överkörd av en ångvält, men sedan känner man sig så – Najs!! Lätt och ledig och rörlig. Inga onda muskler här inte. Sen gör ju vädret sitt, vilka härliga sensommar dagar vi har haft de sista dagarna.
Vad skall jag göra idag då;
- Bada hundar
- Registrera valpar
- Fixa med veckans tävling
- Städa och allt det där vanliga
- Givetvis blogga, kanske lite om mina senaste beslut!
- Bara ha en bra dag helt enkelt!!
Vet ni – Vouges Dogblog är just nu den största hundbloggen i Sverige. I alla fall på de listor jag har kollat på. Och det kan jag tacka ER för, så tack för att ni klickar er in här och läser allt mitt blaj, blaj!!

Inga kommentarer: