tisdag 14 augusti 2012

VAR ÄR ULLA-BELLA??


Ligger just nu i soffan och känner mig väldigt nöjd med vad jag har gjort under dagen. Fått undan massor som av någon konstig anledning bara har blivit liggandes. Sedan är ju tävlingen avklarad och mycket annat har blivit gjort.
Så skön känsla att få undan skiten som bara ligger där och blänger på en och ger en ett dåligt samvete. Men nu jäklars, så skönt. Ibland undrar jag var Ulla-Bella är, för det är nästan så att jag skulle behöva en sekreterare. Eller i alla fall någon som ger mig en spark i baken så att jag får saker gjort. Och jag verkar inte vara ensam om att tycka detta!!

Sedan har jag även tagit en massa olika beslut idag, både roliga och kanske mindre roliga. Mer om besluten en annan dag, orkar inte riktigt gå in på detta nu. Men jag är såå nöjd med besluten. Lika nöjd som jag känner mig efter att fått röjt undan all skit idag. Man kan säga att jag har haft en rensar dag idag, och en bort med – ”Bad energi dag”. Man behöver sådana dagar ibland.
Så vänner – jag kommer sova gott i natt. Kommer ni?

Inga kommentarer: