fredag 16 december 2011

NU SKA VI VARA SNÄLLA!!

Varför ska vi vara snälla? Jo för tomten kommer snart. Är det försent att bli snäll nu??


Att tiden går fort det vet vi ju alla. Redan fredag idag och exakt en vecka sedan så vi åkte till Stockholm. Känns lite konstigt då det nästan känns som igår. Att julen kommer i en stormande fart känns nu. Men var är julstämningen?? Jag har ingen, absolut ingen. Det bara regnar är grått och fuktigt. Detta väder gör mig så förbaskat trött. Nu längtar jag faktiskt till lite sol och värme!!

Massor att fixa med inför julen vilket nästan ger lite prestations ångest. Allt skall handlas, fixas och städas mm… Julgran och julklappar mat också allt städ. Känns som om jag inte gör något annat nuförtiden. Men eftersom vädret är som det är och hundarna är ute i detta så blir det ju som det blir inne.

Nu är det fredag och fredagsmys. Resten får jag ta tag i imorgon. Städ, hundar och allt annat springer ju inte ifrån en precis. Skall även försöka fota lite valpar i helgen. Så håll utkik, rätt som det är ligger de här o bloggen!!

Julkorten fullkomligt rasar in både på mailen och på Facebook. Känner att jag nästan har tappat kontrollen över vilka jag har God Julat tillbaka. Har jag missat någon så; - GOD JUL!

Vid jul skall vi vara snälla och goa mot varandra, eller hur??

Inga kommentarer: