onsdag 5 december 2012

EWW - YUCKY!!

Nu precis när jag skulle ta in hundarna för natten så hörde jag att det var ett väldans liv. Tänkte inte mer på det utan det lät som om de lekte och hade hur kul som helst.

När jag väl öppnar dörren så kommer "Tina" rusandes mot mig hur lycklig som helst. Jag tyckte då att hon hade en frusen hundskit i munnen. Ja, för mina hundar eller i alla fall vissa av dem gillar tydligen frusna hundskitar. Detta hade jag redan glömt av. Men det var ju ett år sedan vi hade vinter sist... ;-)

I alla fall, jag blir irriterad och samtidigt äcklad av detta så jag går fram till "Tina" och säger till på skarpen att hon skall spotta ut skiten. Men asså shiiiiit, hon spottar inte ut skit utan en MUS!!! Jag höll på att hoppa upp i taket när jag såg var det var. Fattade inte först då jag trodde alla hundarna var galna på skit då de jagade "Tina" och ville ha det hon hade i munnen!!

Ewww... Så jäkla äckligt, som tur var så var den redan död! Eller kanske man skall säga; - Stackars lilla mus..

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig mus :-)