lördag 2 mars 2013

ENGLAND

Nu börjar det komma lite resultat från England och deras största Cavalier special under året. Detta är en utställning som är väldigt trevlig att besöka, har varit där flera gånger. Varje år jag inte är där så nästan jag ångrar mig att jag inte åkte. Men men... Nu kan jag ju inte åka nånstans, jag både har och väntar ju valpar!!

 
Lite kul är det att en Black&tan fick bli BIS i år. Han är dessutom ett barnbarn till min "Jack", Ch. Clopsville Jack Daniels. Som om inte det var nog, systern till Harana Alfie Boe, Harana Cilla Black gick och fick RCC!! Hurra för de helfärgade säger jag bara, skam den som ger upp!! ;-)

- Huge congratulations to Team Harana!!

BIS & Dog CC: Koster’s Harana Alfie Boe
Dog RCC: Engel’s Ch Angel’s Pride Gentleman
Bitch CC: Li’s Avalcier Inspired JW
Bitch RCC: Koster’s Harana Cilla Black JW
Best Puppy In Show: King-Smith’s Ispahan Sea The Stars
Best Veteran: Levy & Sedgwick’s Ch Pascavale Krystle

Inga kommentarer: