fredag 12 april 2013

ÅH, - MINA BILDER!!

Jens var här häromdagen och hjälpte oss att få igång en kraschad dator (mitt fel) och fick ut alla mina bilder på en annan hårddisk. Jag har nu bläddrat igenom dem lite och hittat massor med roliga bilder. Både privata och från utställningar vi har varit på genom åren. Jag är bara - Super Happy! :-)

För hur roligt är det inte och sitta och titta tillbaka på en massa gamla bilder och minnas sig tillbaka. Får se om jag kan få till något collage eller bild bomb nån dag!

Bilden oven är på "Laila", Ch. Vouges Orthia "in Action" när hon var valp och med i finalen efter att ha blivit Bästa Valp. Denna helgen minns jag nästan som om den var igår. Lena hällde bland annat en rykande het kopp kaffe mitt mellan benen på mig precis när jag skulle in i finalen. - Hahaha.. snyggt att gå in där med en stor blöt fläck mellan benen.
 
Annars hade vi en bra helg denna helg i Tvååker med 2 x BIR-VALP, 3 x BIR, 1 x BIM, 3 x CERT, 3 x CACIB och en ny Champion i Ch. Vouges Charlatan. - Ja det var tider det, eller hur?


Inga kommentarer: