tisdag 21 maj 2013

SVAR

Jag måste säga att jag fortfarande lite nyfiket väntar på svar på de 20 frågor jag skickade till Cavaliersällskapet som en skrivelse när det kommer till hälsa för ett tag sedan. - Men den som väntar på något gott... 

Jag tror faktiskt att svaren på dessa frågor kan ta oss ett steg till när det kommer till hälsa och Cavalierer. För om vi inte har svaren eller ens kan få reda på dem så hur skall vi då kunna göra allt bättre? Vet inte om ni kommer ihåg mina frågor, gör ni inte det så hittar ni dem HÄR

Jag är inte dum, jag förstår att det inte är så lätta frågor att få svar på. För tro mig, jag har verkligen försökt få fram svaren på egen hand, men misslyckats totalt. Men vissa debatter och sånt är ibland värt att ta, jag tycker detta är en typisk sådan. Då detta bara kan föra nått gott med sig och inget annat.
Nog om detta, nu skall jag och Hanna lägga oss och titta på Ola-Conny och Morgan på tv play. Mycket roligare än att tjafsa om hälsofrågor!! ;-)
 

Inga kommentarer: