onsdag 12 juni 2013

SM

Känns nästan som om jag också håller på att snöa in mig på detta med SM. - Nä då, skämt och sido!

Remixer är bra att ladda ner i mobilen och ha med sig till gymmet, just nu går jag igenom några av Rihannas och Beyonce mfl. Så ikväll är det brudarna som skall få igång mig för omväxlings skull! - Haha.. Visserligen brukar de spela bra musik på gymmet, men jag kanske inte har lust att höra den låten just då. - Hahaha

En remix är lite längre och brukar ha ett bra tempo när man står där och svettas på löpbandet. Funkar även att sedan ha hemma på högsta volym samtidigt som man typ städar eller borstar hundar, då går det undan vill jag lova....   ;-)
- I like it!!

Var lite dum igår och tog på mig nya skor som jag knappt använt innan när vi skulle ut och promenera. Vilket givetvis resulterade i att jag fick skoskav och det känns idag. Men med mina Nike skor som jag tränar i skall nog det funka. Förresten, skall bli spännande att se om Per kom ihåg att shoppa lite i Nike butiken på Freeport idag. ;-)


Inga kommentarer: