söndag 1 september 2013

STACKARS ALEX!

Just nu tycker jag väldigt synd om Alex när jag ser honom utanför på taket ifrån min varma och sköna soffa under en fluffig härlig filt. Det fullkomligt öser ner regn plus att han står där med en högtryckstvätt och sprutar på så det ryker. Visserligen är det varmvatten, men ändå. Hur mysigt ser det ut på en skala 1-10?

 
Bilden ovan är lite som från "Fem Myror Är Fler Än Fyra Elefanter", ni vet Magnus, Brasse och Eva. Ovan sen ni fyra bilder, en skall bort. Vilken är fel, fel, fel.... ? 

Har faktiskt lite svårt att bara ligga still och se på när andra jobbar hemma hos mig. Konstig känsla, man får liksom själv ingen ro i kroppen. Men både Per och jag är höjd rädda (trots enplans hus) och dessutom så hatar jag regn. Så vad mer kan jag göra än att bara ligga här i min underbara varma soffa under en fluffig härlig filt och bara roa mig med att blogga?

Inga kommentarer: