torsdag 17 oktober 2013

MULET & BRILLOR

Har precis kommit hem från Klinik 34, och det känns helt underbart. Stygnen är borta och allt känns bara toppen. Var ju som jag skrev igår lite orolig för detta men det var inte alls så farligt som jag hade föreställt mig.

Har sovit väldigt lätt inatt och haft mardrömmar om denna dagen. Drömde att det bara forsade ut var och att allt vad liksom köttigt och äckligt. Stora öppna sår och tråden se hade sytt med var som spagetti, lika tjocka och långa så känslan liksom blev som om de drog långa vita maskar ur min kropp.

Men nej, det var inte alls så. Det var lätt som en plätt och jag är så nöjd och - Super Happy!  Det man kan se nu trots olika färger och svullnad så är jag jättenöjd. Det kommer bli precis så som jag hade tänkt mig när allt är läkt och klart.

Gjorde en liten video på vägen hem, ibland får man roa sig själv när man har tråkigt och bara går och går och går.... ;-)



Inga kommentarer: