tisdag 8 oktober 2013

TELEFON SAMTAL

 
Idag har jag väntat på ett telefon samtal hela dagen, gjorde ju även det igår. Jag har även ringt upp idag men bara fått svar av en assistent att personen jag söker skall ringa mig under dagen. För mig var detta samtal viktigt, ett svar om det är ett "go" eller inte. Men det känns som om personen jag jagade och faktiskt litade på inte riktigt passade in i mitt lilla projekt för nu är klockan snart 20:00 och det känns som ju mer klockan blir desto mindre blir chansen att det blir ett "go".

Lite tråkigt då det kändes som om jag hade hittat en ny väg, eller i alla fall ett nytt tankesätt. En väg som skulle ge mig lite nya möjligheter och en lite ny framtid. Men tyvärr så litade jag kanske för mycket på en enda person. En person av många personer som var och är iblandade. Men denna personen verkar inte vara min deal, eftersom det inte finns som flexibilitet alls. Hade varit bättre med ett NEJ, än tystnad. För hade jag fått nej så hade jag ju i alla fall haft chans och tid att titta på andra möjligheter... Nu hinner jag inte det!

Lite tråkigt då det skiter sig denna gången, men jag ger inte upp och hänger inte läpp då jag känner att detta är både intressant och lite nytt. Så jag får ladda och kanske också vara lite mer förberedd och så till nästa gång. Man får se det positivt, jag lärde ju mig massor på det här. 

Vet att detta låter lite kryptiskt, men jag lovar att jag skall berätta så fort jag bara får ett "GO", och allt faller på plats!! ;-)

Inga kommentarer: