fredag 8 november 2013

IDIOT!!

Jag vet att jag har skrivit om detta innan men fasen också vad jag hatar allt vad lösenord, koder och inloggning heter. När det kommer till detta så är jag bara så blond och blåögd som man kan bli. Det är ju olika överallt och till allt. Tur att jag kan bloggens annars hade ni ju inte kunnat läsa detta.

Det är ju lösenord och koder till allt nuförtiden. Jag kan inte ens koden till mitt egna Visa kort. Vågar därför inte använda det för så himla pinsamt att stå i kassan och slå fel med en lång kö bakom. Nä, det utsätter jag mig verkligen inte för. - Hahaha.. Per får helt enkelt betala. När jag var i Spanien med Erica så åkte vi till en bankomat då jag skulle ta ut lite pengar. Gissa en gång om jag lyckades? Tur att Per kom ner några dagar senare så jag kunde ersätta Erica. 

 
Samma är det med vårt larm som vi har här hemma. När Per är ute och reser så vill jag gärna larma på när jag är själv för då känner man sig lite mer säker. Speciellt efter allt som har hänt så vill man ha någon form av trygghet. Till och med här blir jag helt dum i huvudet och så himla osäker. Det finns bara en enda knapp att trycka på. Ändå vet jag inte riktigt vilken jag skall välja!! - Asså herregud, så himla dumt. Om man kan asflabba åt sig själv så gör jag det många gånger om dagen. Även om det bara finns en knapp så får jag då hux flux för mig att kanske är det den som startar larmet... - Hahahaha... Herregud!! 

Igår tänkte jag lägga mig tidigt för att ligga i sängen och kolla på tv. Men numera så kör vi det mesta över datorn till typ Viaplay, Netflix och andra play kanaler. Bättre att välja när man vill titta och vad man vill titta på än att vara slav under en tv tablå med tider att hålla.

Vad händer?!!? Jo, jag trycker fel inloggning så många gånger att hela jävla datan låser sig. Vad gör man nu?? Hur sjutton kommer man in i den datorn igen? Per får lösa det, det är ju ändå han som brukar logga in överallt, jag springer bara bakom som en förvirrad idiot. Det kom bara upp att jag skulle gå till någon annan sida eller kontakta nån som skulle kunna lösa problemet. - Öh? Jag fick bara stänga av skiten och hämta min iPad istället och fick då titta på tv på den lilla rutan tills jag somnade. 

Jag måste skärpa mig och plugga lösenord och koder tror jag. Men hur kul är det egentligen?? 

Inga kommentarer: