måndag 9 december 2013

HJÄLP JENNY NÅ SIN DRÖM!!

Fick ett sånt urgulligt mail igår och tänkte att givetvis ställer jag upp och jag hoppas även att ni som läser bloggen hjälper till och röstar så att Jenny når sin dröm. Det tar bara några sekunder av ert liv att hjälpa till och rösta, - Så snälla gör det NU. För vinnaren utses redan imorgon!! :D

Här är en del av mailet jag fick!!

"Jag heter Jenny Widebeck och är en av dina bloggläsare. Jag är liksom du en sån där galen hundmänniska! Som uppvuxen på goldenkennel har hundar och hundträning varit min vardag och fristad så länge jag kan minnas och i dagsläget bor jag i Stockholm tillsammans med min syster och tre golden retriervers som vi ställer ut och arbetar med.

...men nu drömmer jag om ett helt annat typ av hundäventyr. För fyra veckor sedan skickade jag in min ansökan till Fjällräven Polar - en 300km och fyra dagar lång slädhundsexpedition som fjällräven i syfte att visa att vem som helst ska kunna klara en sån här expedition om de bara får rätt utrustning. Jag har ingen erfarenhet av polarhundar och hundspann men kände bara "WOW"! Deltagarna får en kort utbildning av Fjällräven och låna ett hundspann med 6 hundar som man sen ska navigera själv från nordnorge och in i Sverige. Du kan läsa mer om Fjällräven Polar HÄR!"
 

 
Titta på denna härliga videon ovan där Jenny berättar lite om sig själv och varför hon just vill vinna detta hundäventyr. Här hittar du länken där du lätt och enkelt lägger din röst! För att det hela skall bli ännu mer effektivt så be gärna också era vänner att gå in och rösta. Eller bara dela denna länken. Snälla, snälla hjälp Jenny nå sitt mål och sin nya dröm inom hunderiet!!

Inga kommentarer: