onsdag 25 december 2013

JULDAGEN

Det är det dags för oss att fylla huset med glada människor och paket idag, lilla julafton his Peter & Per. Tror jag räknade att ca 18 personer kommer idag. Alltid lika trevligt att fylla huset!! Så egentligen har jag inte tid med att sitta här och blogga. Det skall ju städas och fixas mat och allt. Men vi gjorde faktiskt en hel del igår, så enligt per ligger vi bra till i schemat

 
Igår tog jag faktiskt i ordentligt och hällde upp mig ett glas vin. Jag vet inte men eftersom jag aldrig dricker alkohol längre så snurrar det till direkt och läpparna känns som om jag tog i med fillers. Man känner sig som ett duckface fast när man tittar sig i spegeln så är man lika snygg i alla fall. För är man inte alltid snyggast i världen när man är lite lullig? 

Häromdagen köpte vi lussebullar på Ica Maxi, de såg även ut som om någon hund hade bakat dessa. Smakade skit gjorde de också.... Men allt kan ju inte bli bra jämt. Bara att välja att äta skiten eller inte.

Nähä, nu skall jag fixa lite med mina hundar så att allt är klart innan huset fylls runt 18:00, så vi får väl höras senare... 
- God fortsättning på Er!! 

Inga kommentarer: