fredag 20 december 2013

MONSTER

Sent igår kväll blev jag lite puschad att ta mig an ett nytt projekt och utmaning i livet. Har ju tänkt på detta ganska länge men liskom aldrig tagit det sista steget. Så idag skall jag maila lite för att se vad detta kan börja. Ibland behöver man bara en liten pusch i rätt riktning. Härligt med människor som sprider sån positiv energi!! - Tack!!

Men samtidigt lite läskigt att göra något man aldrig har gjort. Men jag får väl brottas med alla mina spöken och monster på vägen så skall det nog gå bra.

Fredag idag och bara några dagar kvar till jul. Dags att kanske starta med att köpa juklappar och allt som man skall ha till jul. Vi har inte börjat ännu, men det är väl bara ut och brottas med alla monster i alla butiker. För jag har en känsla om att man inte kommer vara själv där just nu. Perfekt med en ledig helg innan jul, men så tänker nog många.

Så vad passar bättre denna fredag än Eminem och Rhiannas nya video - Monster!!!


Inga kommentarer: