torsdag 17 juli 2014

INSTAGRAM


Man kan faktiskt inte alltid tänka på allt, ibland räcker det med att försöka hålla bloggen uppdaterad när det kommer till sociala medier. Men ibland kommer jag ändå ihåg att slänga ut en bild på Instagram. Har också ett Twitter konto men det har jag i stort sett lagt ner. Jag är ingen twitter människa och fattar liksom inte riktigt grejen. Kanske för att jag aldrig har givit det en ärlig chans. Facebook är ju nått helt annat, går liksom inte att gämföra.

Samma är det med Youtube, kanske skulle jag försöka bli lite bättre på att lägga ut lite filmer. För filmer är ju minst lika roligt att titta på som bilder, om inte ännu roligare. Men allt tar sån himla tid och lite annat finns ju faktiskt att göra än att sitta vid datorn. Speciellt nu när sommaren är här och man vara vill vara ute och njuta. Men då är ju Instagram toppen, lätt och tillgängligt för att slänga ut en och annan bild från sin mobil. 

Men nu har jag i alla fall lagt in en länk här ovanför till mitt Instagran under bannern. Lätt som en plätt att hitta tillsammans med våra Cavalierer, Chins, valpar och annat. Annars kan ni klicka HÄR!! :)

Inga kommentarer: