tisdag 1 juli 2014

TVÅ IN, TVÅ UT...

VOUGES ROIYARU YOUSHI
(Ch. Aranel Kenzo - Ch. Homerbrent Chinki)

I Lördags flyttade "Hiro" och "Tyra" in till oss igen. Och idag flyttar lille "Jussi", Vouges Roiyaru Youshi och Cavaliervalpen "Max", Vouges Max Factor ut. Så man kan ju nu säga att ställningen är återställd.

Har precis varit ute på Landvetter flygplats och lämnat av "min" lille gullige kille "Jussi". Han skall nu ut och flyga och jag hoppas att resan blir bra och att han kommer bli lika älskad som han varit här hos oss. Men det är jag säker på att han blir för om jag inte missförstått allt så är han en väldigt efterlängtad liten kille.

Jag passade på att ta lite sista minuten kort på honom efter att han nu på morgonen hade blivit badad och fin. Alltid kul att ha lite minnen av allt man på något sätt skapar och sätter till världen. "Jussi" var enda killen i kullen, så nu är det "bara" de tre systrarna kvar. Skall bli intressant och se vad de kommer hamna... ;)




En sista bild tillsammans med syrran, Vouges Roiyaru Zama

Inga kommentarer: