fredag 4 juli 2014

VOUGES ROIYARU SHARE-DO

VOUGES ROIYARU SHARE-DO - 3 Cert
(Ch. Aranel Kenzo - Vouges Roiyaru Nozomi)

Idag har jag försökt få lille "Uno" att gå på alla fyra och inte hoppa fram som en liten glad hare. Han har ju varit lite velig med detta så jag tänkte att det kanske nu är det nog dags att träna lite så att han vet vad som gäller och vad som skall göras. Lite som att göra slut på "lekskolan", dags att bli en stor pojke.

Jag ville då visa Per att han nu kan gå fint och kom då på att det kanske är dags att ta lite nya kort. Så det blev några tagna på "Uno" idag och när vi ändå var igång så fick även "Kenza" ställa upp och ta lite nya kort. Inte nog med det för vi fortsatte med de tre Jappe systrarna och lilla Cavalieren "Lina", Vouges Maybelline. Så nu har jag massor med kort på valparna, men det får bli i morgon istället. 

För nu skall jag slänga mig på soffan efter att ha haft trevligt besök ikväll av den alltid lika pigga, glada och alerta Pia "Pringles" Andersson. 


Inga kommentarer: