fredag 10 oktober 2014

FREDAG!!

VOUGES ROIYARU ZAMA
(Ch. Aranel Kenzo - Ch. Homerbrent Chinki)

Trodde nog att jag skulle få en lugn fredag och bara gå här och städa och fixa lite inför helgen. Men nähä så blev det inte riktigt. Först ringer min veterinär i morse och frågar om det är något han skall komma och göra. Och visst, det finns ju alltid någon som behöver en vaccination eller annat. Så check på det!

Sedan ringer en familj och är intresserad av Japanese Chin och frågar om de får komma och hälsa på. Och vips så slängde jag systrarna "Zama" & "Kajsa" i badet, som ändå behövde ett bad. Sedan fick de representera rasen. De skötte sig exemplariskt och allt gick bra även där. Så check på det också!!

VOUGES ROIYARU ZAMA

Klockan är nu redan fyra och jag har inte gjort mycket av det jag hade tänkt göra. Men skit samma, det blir både fredag och helg i alla fall. Så ha nu en "Happy friday", härlig helg och lycka till alla ni som skall till Sundsvall i helgen.

Inga kommentarer: