onsdag 5 november 2014

CRAIGOWL COASTER

CRAIGOWL COASTER
(GBCH. Aranel Cosmic - Craigowl Lolita For Simpatico)

Lite mer har vi fått gjort idag faktiskt. Norma har badat och fönat "Rupert", och efter det så tog vi några kort på honom. Tråkigt nog så regnar det så han kommer kanske inte hålla sig så fin så länge. Resten av hundarna får jag ta när Norma har åkt hem på fredag, och tro mig... jag har lite att ta igen!!

Sedan har vi fyllt i en massa blanketter typ CV för att få hamna på listor i England som gör att man sedan kan döma där. Detta gjorde att vi fick bli lite detektiver för att hitta all information i diverse gamla kataloger mm. Ja, vad har vi gjort mer?? Jo, vi har precis beslutat oss för att gå ut och äta. Så nu skall jag snabbt slänga mig i duschen och sedan också bli av med mitt tomte skägg....

Inga kommentarer: