onsdag 4 februari 2015

FÖRVIRRAD....

Öh?? 

Idag har jag varit helt inställd på att det skulle komma valpköpare på besök 12:00. Jag fixar och donar hela morgonen så att jag och valparna är redo för ett trevligt besök. Jag väntar och väntar...... klockan är nu 12:45 och jag kommer precis på att det bara är onsdag idag. Det är ju för sjutton i morgon torsdag 12:00 de kommer. - Hahaha...

Förvirrad eller vad?? Men okej, nu har jag ju lite tid över att sätta mig ner och ta en kopp kaffe och blogga lite. Hundarna sover och allt är lugnt och skönt efter att jag har flugit runt här som en galning hela morgonen. Hoppas ni har en bra onsdag, för det är väl onsdag idag??    :D

2 kommentarer:

Anna sa...

Blev lite nervös att jag skrivit upp fel dag för besök men kollande almanackan och det är ONSDAG idag så jag kunde andas ut ha ha :)
Vi ses/Anna

Vouges sa...

Hahaha... Bara jag som är lite steget före!! ;)